النجم

( وَ بِالنَّجْمِ هُمْ یَهْتَدُونَ)النحل: ١٦

النجم

( وَ بِالنَّجْمِ هُمْ یَهْتَدُونَ)النحل: ١٦

عرض سلام وادب

سه شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۰، ۰۲:۰۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

حرف اول:یادمون باشه اگر قراره چیزی رو بشکنیم اون غرورمون باشه نه دل کس دیگه.

درخانه اگر کس است یک حرف بس است.

فعلا یاحق

۹۰/۰۷/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۳)

سلام
خیلی قشنگ و عالی بود
موفق اشید
۱۸ آذر ۹۰ ، ۰۷:۰۶ گذری عاشقانه
همـیشه در دل هـمیـم و دور از هــم

چقــدر خـاطــره داریــم با مــرور از هــم

دو ریــل در دو مسیــر مخالفـیــم و به هــم

نمــی رسیـم بجــز لحظه ی عبــور از هــم

تــو من ،تــو من،تــو منی،من تــو ،من تــو، من تــو شـدم

اگــرچه مــرگ جدامان کنـد به زور از هــم!

نه، تـن نده پــری من ! تــو وردهــا بلــدی

بخــوان که پاره شــود بنـدهای تــور از هــم

نه ، مثـل ریــل نه ... فکــر دوباره آمدنیـم

شبیــه عقــربه ها لحظه ی عبـور از هــم
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۱۶:۰۶ مدیون شهدا
سلام
ممنونم از لطفتون
اون روز با شهدا دعوا داشتم خواستم این پستو بردارم یادم فت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی