النجم

( وَ بِالنَّجْمِ هُمْ یَهْتَدُونَ)النحل: ١٦

النجم

( وَ بِالنَّجْمِ هُمْ یَهْتَدُونَ)النحل: ١٦

طنز و طنازی

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۳۹ ب.ظ
-  ها حنیف، چی شده؟
- هیچ والا…فیوزو زده بودیم… اوسا رفته بود رو نردبون سیم برقها رو وصل کنه… مو هم نرده‌بونو رو گرفته بودم…
 گفتمش اوسا برقا رو بزنم بیاد…گفت نه… یه بار دیگه پرسیدم، هم گفت نه… آخرش خودم رفتم زدم برقارو…
 یهو دوهزار  و دویست ولت برق (۲۲۰ ولت) رف تو جونش و از او ورش زد بیرون…



- آخه ... خدا… تو که  دیدی داره با برق کار میکنه… بهت هم گفت برقا رو نزن… چرا فیوزو زدی؟

- خو فکر کردم داره تعارف میکنه… تو  نمیشناسی اوسا رو… خدا خیر داده خیلی تعارف میکنه…
۹۲/۱۲/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

سلام
ممنون از الطاف بی شائبه حضرتعالی. واقعا عالی بود دستتون درد نکنه .. بابت تاخیر در پاسخ عذرخواهی بنده رو پذیرا باشین یه مدت نبودم خدا قسمت کرده بود در خدمت کاروان راهیان نور باشم و به نت دسترسی نداشتم که پاسخگوی لطف و محبت همسنگرای عزیز باشم به بزرگواری خودتون ببخشید.
اونجا به فکر همه تون بودم.
چشم براه حضور گرم و انتقادات سازنده تون هستم.
در ضمن با افتخار لینک شدین تمایل داشتین ما رو با نام   (سرخوش زسبوی غم پنهانی خویشم)
یاعلی
در پناه حق     

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی